
Nasza szkoła po raz drugi weźmie udział w turnieju Predator Games. W ubiegłym roku, w sezonie 0 , nasza drużyna pod nazwą ZSE Kielce zajęła 4 miejsce, natomiast indywidualnie drużyna w grze Fortnine zajęła 2 miejsce w Polsce.
Rozgrywki Predator Games to największe w Europie Międzyszkolne Rozgrywki Esportowe. 16 384 uczniów, 1024 szkoły, 4 gry i nagrody o łącznej wartości ponad 3,2 mln zł

Nasza reprezentacja składa się z 16 uczniów, która zagra w 4 gry. Każda z nich to osobny zespół:
- Fortnite (3 graczy i 1 rezerwowy),
https://predatorgames.pl/artykuly/news-info/leksykon-gier-predator-games-fortnite
- League of Legends (5 graczy i 1 rezerwowy),
https://predatorgames.pl/artykuly/news-info/leksykon-gier-predator-games-league-of-legends
- Rocket League (3 graczy i 1 rezerwowy),
https://predatorgames.pl/artykuly/news-info/leksykon-gier-predator-games-rocket-league
- Chess.com (1 gracz i 1 rezerwowy).
https://predatorgames.pl/artykuly/news-info/leksykon-gier-predator-games-szachy

Predator Games to nie tylko rozwój kompetencji wśród dzieci i młodzieży, dobra zabawa oraz wartościowe nagrody, ale – co równie istotne – okazja do konsekwentnego budowania pomostu między nastolatkami, rodzicami i szkołą. Partnerami rozgrywek są: Minister Edukacji i Nauki, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Centrum GovTech Polska, Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych, Intel, Microsoft, Media Expert, MEiN Tech. Sponsorem Generalnym jest PKO Bank Polski.

Rozgrywki rozpoczną się w piątek 31 marca 2023 roku. Etap eliminacyjny przeprowadzony zostanie w formule online, z kolei wielki finał, który zaplanowano na 27 maja 2023 roku (sobota), odbędzie się stacjonarnie w Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych w Warszawie.
„Gry wideo towarzyszą uczniom w wieku szkolnym w codziennym życiu, stanowiąc formę rozrywki, nauki oraz integracji z rówieśnikami. Jednakże, jak w przypadku każdej formy spędzania czasu wolnego, ważne jest zachowanie umiaru i dbałość o zdrowie psychiczne i fizyczne. Warto również podkreślić, że e-sport może mieć pozytywny wpływ na młodych ludzi, przyczyniając się do rozwoju umiejętności interpersonalnych, umysłowych oraz współpracy w grupie. Jednakże, podobnie jak w przypadku gier wideo, ważne jest zachowanie umiaru i dbałość o zdrowie psychiczne i fizyczne, co wymaga odpowiedzialnego podejścia zarówno ze strony graczy, jak i organizatorów zawodów.”
Autor: Przemek Szlagor
Opiekun drużyny: Tomasz Baron