Obóz pieszy

50 osób z naszej szkoły wzięło udział w II Obozie Wędrownym w Zakopanem zorganizowanym przez nauczycieli wychowania fizycznego. Nasi uczniowie poznali piękno Tatrzańskiego  Parku Narodowego oraz historie z nim związane, przekazane przez panią przewodnik Katarzynę Michalik.

W tym roku ponownie dotarliśmy na Rusinową Polanę, ale ponadto zdobyliśmy szczyt Gęsia Szyja. Wędrowaliśmy również Doliną Strążyską, na końcu której podziwialiśmy wodospad Siklawica, a także Drogą pod Reglami dotarliśmy do Doliny Kościeliskiej, Ostatniego dnia spacerowaliśmy Doliną Chochołowską znaną nie tylko z pięknej przyrody, ale również jako miejsce w którym nagrywane były kultowe polskie filmy. Dodatkowymi atrakcjami był turniej gry w kręgle, wypoczynek w aquaparku, strzelanie z broni asg, a także ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Głównym celem naszego wyjazdu była integracja środowiska uczniowskiego naszej szkoły, a także poznanie innych regionów Polski.

Po pięciu dniach wspaniałej przygody wracaliśmy do Kielc z chęcią powrotu i kontynuacji poznawania polskich Tatr w przyszłym roku.

Już dzisiaj zapraszamy na kolejne obozy. Najbliższy już w przyszłym roku szkolnym .